Saturday, July 31, 2010

Home » , » ini lagi best.....hahahha....

ini lagi best.....hahahha....






 ***Klik pada gambar untuk melawati Facebook beliau.

Bukan nak marah, serius aku tak marah. Tengah gelak-gelak je ni. Serius kelakar mamat ni. Hadoihhh...penat dah gelak sorang-sorang.

Tambahan :
Ada yang hantar email, cakap tak elok aku marah-marah dan publish budak ni macam ni danada jugak yang cakap bagus2. Hahahha....sebenarnya, secara serius aku tak marah pun. Cuma nak kasi tahu je, jangan suka-suka hati ambil hakcipta orang dan senang-senang je ngaku ko punya. Come on bro.....kalau ko rasa apa-apa yang ada kat sini baik (kalau ada la kan) dan ko nak amik, silakan (tapi print screen je la boleh...hahaha...kalau ko rajin ko taip balik satu-satu macam yang orang 1st yang copy dan edit sajak tak seberapa aku tu). Tapi ada cara jugak bro. Paling kurang ko kasi tau kat aku dulu. Tak pun tinggal je note kat comment box aku tu, dan apa-apa yang ko amik, tak kira la kat sini ke atau kat mana-mana sekalipun, letak balik link asal sebagai ko hargai hakcipta orang dan hak orang tu. Ada faham kah bro???
Tambahan tamat.

Ok,bye....

  

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...