Sunday, July 18, 2010

Home » » hey hoo....

hey hoo....

Assalamualaikum w.b.t

Selamat-selamat....lama sangat ni tak bagi makan belog ni dengan tulisan-tulisan dan gambar-gambar. Maaf ye, dan juga kepada yang email tu, time kasih.Yang mana saya tahu saya dah bagitahu, yang mana saya tak tahu saya akan cuba tanya-tanyakan.

Kepada yang minta crack tu, maaf la ye. Itu kene usaha sendiri lah. Hehe.....

HAAAAA....yang ni lagi satu hal yang aku baru jumpa. Ni apa cerita ni, main amik tanpa minta izin, lepas tu sesuka hati kau nak ubah sana sini. Bro dan sistah, hak orang, kalau nak ambil sebagi nak share tu silakan lah, tapi jangan la sampai ko nak plagiat habis-habisan dan tukar jadi hakmilik ko. Sorry to say this, but tu dah macam GAMPANG!!!! Mungkin versi aku yang asal tu tak la se"good" mana pun kan, tapi itu hak aku dan itu versi aku. Kalau dah ambil tu, nak share ke apa ke, letak la balik ke link asal. Orang tak marah pun kalau minta elok-elokkan. Baru la nampak cool sikit (macam masa tengah study dulu-dulu, amik copy assignment kawan-kawan, tambah-tambah sikit lalu hantar dengan hanya cover depan je lain, kadang-kadang cover depan hanya tukar nama dan jarang-jarang berlaku kes nama dah tukar tapi lupa tukar no. matrik).




Yang ni aku amik dari sini.

Kat sini pun ada!


Sila refer pada entri aku sebelum ini dan juga kat Facebook aku. Aku dah disable function right click untuk copy paste pun boleh jugak copy. Haiya.....

1 komen:

Unknown said...

mntk copy rif

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...